Kvalitní představení nemovitosti – základ úspěšného prodeje!

Kvalitní představení nemovitosti – základ úspěšného prodeje!

Kvalitní představení nemovitosti – základ úspěšného prodeje!

Že je potřeba nemovitost kvalitně představit potenciálním zájemcům, to je všem jasné. Proč to tedy všichni nedělají? Mnoho lidí prostě řekne, „takhle to stačí“. Nejčastěji u starších domů, nebo bytů v původním stavu. Ale nemají pravdu. I nemovitost, na níž se podepsal zub času, lze naservírovat v celé své kráse tak, aby kupujícího opravdu zaujala. Pokud prodávám nemovitost (a vlastně cokoliv jiného), potřebuji v první řadě zájemce. S ním už pak mohu jednat. Kde ale někdo nezvedne na jedné straně telefon, tam na té druhé nikdo neprodá.

Rozdíly v kvalitě

Fotografie níže ukazují rozdíly nemovitostí zdokumentované mobilním telefonem či kompaktním fotoaparátem, oproti profesionální zrcadlovce se širokoúhlým objektivem. Záměrně jsou zde ukázány neuklizené, řekněme standardní nemovitosti. Focené jsou ze stejného místa, aby byl vidět pouze rozdíl v šířce záběru. Je totiž potřeba ukázat co nejvíce z místnosti, a ne detailů nábytku. Pokud se chcete rovnou podívat na ukázky, jak mají výsledné fotografie interiérů vypadat, klidněte ZDE.

digitální zrcadlovka se širokoúhlým objektivem kompaktní fotoaparát (možná dokonce mobil)

Úklizená místnost – zcela jiná fotka

Předchozí fotografie byly záměrně pořízeny v neuklizených místnostech. Proto je neberte jako ukázku toho, jak má být nemovitost prezentována. Správně je potřeba úklid a úprava místností tak, aby na fotografiích vypadaly vzdušně a co nejlépe. Nebojte se odstranit i takové věci, jako jsou zubní kartáčky či ručníky. V kuchyni pak zase maximum nádobí. Jak by měly fotografie vypadat, najdete ZDE.

Videoprohlídka

Videoprohlídka by v dnešní době měla být samozřejmostí. A je jedno, jestli prodáváte garsonku v původním stavu, nebo vilu v milionářské čtvrti. Video je dnes jedním z nejvyhledávanějších médií na internetu. Vždyť jen web youtube.com sám o sobě drží čtvrtou příčku mezi nejnavštěvovanějšími stránkami v České republice. Video by tedy mělo být dnes jedním z pilířů nabídek nemovitostí. Jen ne každému se do toho zrovna chce…

Podívejte se, jak by měly vypadat videoprohlídky. Klikněte ZDE.


Více se o kvalitě prezentace zmiňuji ve svém E-booku „7 největších chyb při prodeji nemovitosti“, který je ke stažení ZDE.


Autor: Viktor Janovský
Foto: Aktivreality + stažené ze serveru Sreality


Máte nějaký dotaz? Ptejte se pomocí kontaktního formuláře ZDE,
nebo mi napiště na reality@viktorjanovsky.cz.

Líbí se Vám článek? Sdílejte ho!

shares