Jak upravit interiér, aby byl maximálně prodejný: metoda Home Staging

Chystáte se prodat byt nebo dům? Nejprve musíte oslovit inzerátem a kvalitními fotografiemi jeho prostor. Právě ty hrají podstatnou roli a určují, zda se bude o nemovitost někdo zajímat i po zhlédnutí inzerátu. Pokud si nejste jistí, jak byt nebo dům připravit, využijte alespoň jednoduchou metodu Home Staging, která z vaší nemovitosti udělá atraktivní nabídku, kterou zájemce musí vidět na vlastní oči.

 

Home Staging – aby se po nemovitosti zaprášilo

Home Staging je služba i metoda, jak vyšperkovat interiér, aby se o něj zájemci div nepoprali. Působí na ně jednoduchými, leč velmi účinnými a osvědčenými způsoby. Na konci služeb Home Stagera je prodaná nebo pronajatá nemovitost. Vše se obejde bez rekonstrukcí, bez velkého stěhování nábytku či jakýchkoli jiných zásahů.

Byt nebo celý dům je nakonec přitažlivý pro zájemce, ale zároveň neutrální jako hotelový pokoj. Nejde o interiérový design, jehož cílem je co největší útulnost. Jde o připravenost pro jakéhokoli zájemce.

Obecná pravidla, která se vyplatí dodržovat

Existuje několik obecných zásad, která fungují téměř vždy a všude:

  • byt má být prostorný a má v něm být minimum nábytku – nesmí však navodit dojem prázdnoty
  • nábytek přestavte tak, aby dobře vypadal; jeho rozestavení při focení nemusí být 100% funkční
  • hlavní je, aby byt působil čistě a světle
  • přebytečné věci musí pryč
  • doplňky musí ladit s nábytek a barvami stěn
  • nejvhodnější barvy stěn jsou pastelové
  • nezapomeňte vyluxovat, utřít prach, případně naleštit podlahu – udržujte ale kompromis mezi čistotou a zabydleností, aby interiér nepůsobil sterilně
  • vhodnými doplňky jsou mísy s ovocem nebo vázy s květinami
  • přidejte fotografie s výhledem z oken; pokud máte zahradu, tak upravte a nafoťte i tu

Home Staging už dobývá i Česko

Například ve Spojených státech je tato metoda úpravy interiéru a služba běžná, v západní Evropě také. V současné době se konečně dostává i do Čech, kde je však stále většina inzerátů plná nicneříkajících, případně nepříliš lákavých fotografií. Případný zájemce pak není schopen udělat si pořádný obrázek o tom, jak interiér vypadá, a dál v mnoha případech ani nepátrá.

Ideální kombinací je metoda Home Stagingu společně s pořízením kvalitních fotografií od profesionála, nebo alespoň fotoaparátem se širokoúhlým objektivem a dostatečným osvětlením. Fotografie jsou první kontakt s potenciálním kupce, nepodceňujte je.

Jak mají fotografie interiéru vypadat, najdete ZDE.

Chcete-li zaručeně prodat nebo pronajmout byt či dům, využijte služby Home Stagingu, nebo tuto metodu sami v praxi aplikujte podle výše uvedených obecných pravidel. Není to nijak složité. Už bylo dost inzerátů s fotografiemi, které člověku vůbec nic neřekly. Teď to dělejme jinak!

 

autor: Viktor Janovský, Aktivreality


Máte nějaký dotaz? Ptejte se pomocí kontaktního formuláře ZDE,
nebo mi napiště na reality@viktorjanovsky.cz.





Tisknout stránku

Kontaktní formulář

Zašlete nám Vaše dotazy





Opiště text - nechci spam:


      © 2017 - Viktor Janovský
Digitální obchodník
Zpět nahoru